2009. szeptember 22., kedd

MALÉV PÁLYÁZAT 2009

Ezek pedig a csodaszarvasos munkán. Szinte teljesen átalakítva. Nekem ők is tetszenek. :_)










Itt a népmesés tervek láthatók a megrendelő igényeinek megfelelően átalakítva.  Nekem jobban tetszik így :_)




Miután ez a két pályamunka beküzdötte magát az első 20 -ba, a tervezés tovább folytatódott. Egyébként a pályázatra kb150 munka érkezett, voltak tervek New York-ból Izlandról , Hollandiából és még Görögországból is. Tehát elég globálos volt a mezőny. :_) Tehát ahogy említettem a tervezés nem állt le. A kritika: legyen sokkal magyarosabb.  Egyszóval, mintha egy navigációs rendszer mondaná: újratervezés :_)  A tervezésre 2 hetünk volt . A MELÉV kikötötte hogy a terveket egy álltaluk elküldött fényképre kell ráretusálni minél életszerűbben. Ez a rabszolga munka része a dolgnak, de én szeretem  mert már az előtt látom a tervet mielőt az a valóságban elkészülne.  



Én alapvetően 2 irányban indultam el. Egyik a gyerekkori kedvenc magyar népmesés mintavilág, a másik a 700 éves legendánk a csodaszarvasról :_) 




A MELÉV vásárolt jópár q400 típusú közepes hatótávolságú repcsit, légcsavarosat. 
Mivel egyikük kicsit csűnyán festve érkezett ezért kiírtak egy pályázatot a gép festésének megtervezésére. A  kikötés a témára : abszolút magyaros...  Megmutatom ,hogy milyenek voltak a kezdeti tervek amelyek bejutottak a döntőbe.  Öróla van szó. Szerintem nemét tekintve lány, és elég csinos , ha lehet ilyet mondani egy repülőgépre.. :_)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése